close

一直以來,我都覺得自己唔適合宜家呢份工~
只係一直都無意欲搵工~
咁就3年了...26歲了...
我唔可以將我o既一生斷送oo係度~

+
上今天o既「催化劑」~
+令我的起心肝搵工啦~

我要o係今個夏天內轉工~!!

oEQ好低,你要學習點樣控制情緒
無錯~!!呢份工做得越耐,呢方面我越o黎越差。
無他o既,每日都對住d無理要求。資料又提供得唔清唔楚~
提醒過又唔理...往往都要搞到一鑊粥...(要人補鑊)
如果成日都對住呢do既壓力都可以無動於衷o既話~
咁你唔係佛門中人,就一定係麻木不仁~=p

你真係好幫得我手,你令到我可以放心出差,不過...”
真的嗎??還是...

”o
係人o既心目中建立好o既形象係好難,
但要破壞形象就好易
係囉~既然我o係佢地心目中都無晒影象~
都建立唔返o架啦~
對住佢地,我都無意欲去改變~
佢地忠於自己o既固執~我亦有我自己o既堅持~
你另覓高人啦~
記住要搵個佛門中人/麻木不仁o架喎~

PS.
以上這些說話,係出於我跟o個位上司的口~
本身他o既為人不錯,他亦不是我之前所說的「催化劑」~
只係review返我做呢份工這3個年頭~
這些說話都會在我o既腦海迥蕩著~
以現在的心情~會有以下的回應o者~

同朋友呻過,冇乜事o架啦~^^
arrow
arrow
    全站熱搜

    leung0205 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()