close

3o個時有個澳洲客oo左香港~
佢送o左呢隻樹熊朱古力俾每一位同事做手信~

佢個樣好cute~


成個唔好食我啦~o既款走o左出o~
仲要眼有淚光喎~楚楚可憐咁~
真教人唔捨得食o左佢~

我都算係咁啦~成日係咁食食食~
keep oo係我檯頭佢成個月~
o
係星期一o個時先拆o左佢o黎食~

臨食前拍返幾張相留念下啦~

背脊(<--好明顯係我將佢扒光之後再套返件3俾佢~)


裸照x2,有前有後~

佢係空心o~
扑碎oo既慘況就無謂影啦~

HK食到o既朱古力比~
係滑d同甜od~
最終我自己一個食o左大半舊~~嘻嘻~

arrow
arrow
    全站熱搜

    leung0205 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()